Stereo Love

Helgen;

- fredags;
jag var hos mattias, så hade han lagat fetegod mat :) Hasselbackspotatis och kyckling, sås, vitlöksbröd & sallad :) MUMMA! Det var en mycket trevlig kväll !

- lördags;
jag åkte hem till madde, så kollade vi på hennes hus sen så gjorde hon vid sig o så.. så skulle hon ta ngt i sin korg med smink så såg vi sånt i slowmotion hur allt bara TRILLA ner på golvet och madde bara: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så skrattade jag så mycket så ja nästan trillade av toastolen! hahah så jävla roligt ;)
Sen åkte vi på äventyr , som vanligt :D haha, vi stack till stinsen & pascha. Vi träffade mattias och hans vänner, och såg en viss "UPPSKATTAD" person.... ;)
Det var skojjigt och jag och madde var nykterister som vanligt haha, lika bra de ;)

- söndag;
jippi ställt fram klockan, jag HATAR det! Man blir så jäkla trött :(:):(
om några timmar ska nog jag och madde på äventyr igen =)
GUTTGUTT!

ha det najs !


bild från igår ;) snygga som vanligt hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0