Pretend to stop pretender

Vi hade riktigt mode idag i skolan alltså, jag å parina levde verkligen in i musiken. Sjöng med som FAN alltså, grannt eller vad? :P
SAY LIVE AND LET DIIIIIIIIIE !
Guns n roses - live and let die äger förövrigt :)
Sen ringde parina mig så var det något om Aleks musik så sa jag "Yo Mannen,I fucked your hoe, yeeah"
så dog hon av skratt ;p haha, fin svengelska dessutom!
Imorron ska jag & ollebollebus åka till Familia och kolla på sassy kläder till han till balen&studenten, lätt vi kommer hitta något (:

Lov nästa vecka, jobb eller slappe? Det återstår att se tills imorron!
Snart ska jag dejta kudden, helt slut!


Kommentarer
Postat av: Betty

It was a good day (:

2010-04-05 @ 19:38:11
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0