My baby drove up in a brand new cadillac

Aloha!
Jag har ikke haft tålamod till något bloggande på ett tag.
Men dags för lite uppdatering tyckte min egna lilla polack ;)
Förra helgen så var vi på Louises fede fest och den ÄGDE!
Jag&sanna blev nog inte fulla ;p
Madde var också rätt berusad ;)
Denna helgen:
fredag
: Mamma å pappa hade gäster här så kom min man med och åt å så, det var fett mysigt! =)
lördag: jag å sanna åt pizza och fjanta oss som FAN på Ica och helt plötsligt stod min man där å hans vän... Undra vad dom tänkte egentligen ;p Sen försökte jag och sanna dansa sån dans vår musiklärare på snyggatorp alltid tortera oss med, men det gick fan inget vidare ;( Jag tror jag å sanna snart blir bannlysta på pizzerian... and you know WHY elpolack! :D hahahahahaha.
söndag: jobbade, blev medtvungen på en ridtur (jag är rädd för hästar) men det gick bra ändå, sen hämtade min man mig så när vi kom hem hade pappa GRILLAT kotletter :D det var gott, men såg ganska mongo ut!

Idag var det praktik å sånt, vatt ute det mesta av dagen. Rätt skönt men jag har inflammation i ryggen så dessvärre är det jobbigt att stå upp hela tiden ;(


Madde&jag

jag&sanna

jag....

jag&sanna

Mina fina stövlar som sanna och min man döpt till såna mongo saker  =(
Sanna: Lackstövlar
Tias: RIDstövlar!
hahah schysst liksom ;)

Jag och sanna längtar tills hennes cadillac kommer ut så vi kan cruisa igen ;) WOHOW!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Polack nr 2

De kommer blir såååå nice, köra till stranden och sånt :D <3

2010-03-15 @ 19:16:39
URL: http://ladymaggan.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja lätt :D ♥

2010-03-15 @ 19:42:38
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0