Jeannie's coming back tomorrow

Det har varit mycket plågsamt nu i några dagar med huvudvärken och så, ha mått illa som fan också, knappt kunnat äta.. menmen!

I helgen så har jag träffat olsson ett tag för det var längesen, men det var roligt :)
Sen så följde jag med Tias på hans kompis Johans födelsedagskalas, det var chill med trevligt folk och mat :) OBS! ingen fest fest, alltså ingen sprit! Det hade aldrig jag klarat nu iallafall ;p

Idag på praktiken var detfett skoj asså :p
När vi satt och åt, så en pojke som alltid ska vara hos mig han sa: - Du, emma... kan inte vi leka idag? Vi kan ju gå in i gula huset och fråga Lotta om du får iallafall?
jag bara: hmmm.. (visste inte vad jag skulle säga..)
så berättade jag det för mamma, så kom hon in i röda huset och sa till pojken:  - alltså tyvärr,men emma får inte leka med någon så sent!
Han bara: ÅÅÅH, JAG TÄNKER FRÅGA PAPPA ÄNDÅÅÅÅ!

hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0