We no speak americano!

Hello, jag lägger bara in bilder för skojsskull, och en förändring har skett efter studenten, jag har gått och blivit vääldigt blond ;p

Robin, jag, malin, patrick


jag och bilen (;

Malin, jag och Magnus

Jag&malin

Jag,malin,anna, stephanie

Patrick&jag

Jag, malin & parina

Champagnefrukosten!

Klassfotot

Utsparken

Jag

Flaket

Min skylt

Alla grejer jag fick

Cantina, nog nyktra ;P hahaha

Usparken

FLAKET!

Finfina minnen!
Här kommer en bild på hur jag ser ut nuförtiden ;P

 

Trevlig sommar allihopa, själv jobbar jag röva av mig på tre jobb ;P

See ya!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fina bilder! Jag hoppas vi ses när jag är tillbaka i Klippan i augusti. Kram!

2010-07-10 @ 11:24:33
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0