Me love.

Sjuk, sjuk å åter sjuk, dessa fucking förkyldningarna gör mig GALEN!
Menmen, idag är det dock lite värre än vanligt. Kunde knappt prata i morse å sånt.. har sovit hela dagen. Men just nu så sitter jag här och skriver och pratar med Sanna i HR (: (vi har bra minnen från in i dimman ;) moahhaaha) Och fler bör det bli under våren !
Förra veckan så var det back to reality igen, vi var på teater hela onsdagen och den var sjukt bra! (:
Ingen direkt newsflash angående skolan heller.
Helgen har varit najs, i fredags så åkte jag hem och vilade sen så åkte jag till patrick så kollade vi på let's dance å så.
I lördags var det galet ! Frida fyllde 15, men hon skulle ikke vara hemma på kvällen och fira det så helt spontant beslutade jag och madde oss för att dra på bio och sen kolla läget på stinsen.. men ikke sa nicke för när vi vatt på Maxi så tyckte vi att det var onödigt så vi for runt lite i hbg sen stack vi till stinsen där jag tog några drinkar och så kom det skojjigt folk (;
Vet ikke riktigt när vi var hemma den natten, sent var det och våra mödrar gillade det ikke.
haha men dom vet ikke iheller hur kul vi hade det ;)





Kommentarer
Postat av: Gunilla

Du kanske skulle vara lite rädd om dig på helgerna... ;)

2010-01-19 @ 09:18:00
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
Postat av: emma

Det tycker min mamma med, och hon var ikke glad att jag stack ut fast jag var jätte förkyld iheller ! (:

2010-01-19 @ 17:24:55
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0