Don't you want me, baby?

Det var minsann ikke igår jag slängde in ett blogg inlägg!
Uppdatering:
Förra helgen:
Fredag - Va med Madde, sen blev det en runda i helsingborg med!
Lördag - Jobbade mellan 14.20 - 21.10 sen stod Madde där på stationen och vänta på mig, så körde vi först vilse i Ankarlöv när vi skulle hämta Louise. Sen blev det färd mot helsingborg (..igen)
Söndag - Minns faktiskt ikke vad jag gjorde !
Men det var en mycket rolig helg, I and madde just looove the alcoholfree drinks (;

Praktik som vanligt, å så.. Värst snöovädret i onsdags! USCH!
Den dagen förstörde jag också mina stackars händer och axlar =( för jävligt!
Just nu sitter jag å oroar mig över min knuta jag har på tummen som jag egentligen skulle opererat bort för sisådär 2-3 år sen, men dom sa "nej det behövs ikke.."
Igår upptäckte jag att de spruckit på knutan så det blödde och den är alldeles vit/blå :S !!!!
Å svullet med. Tack för den hjälpliga sjukvården!
AAAH!
Igår var jag bara hemma, mamma fyllde 41 så vi åt god mat å kollade på film, hela familjen. Det var längesen!
Ikväll ska jag antingen till Patrick om han ikke är för bakfull, haha. Eller så hittar jag å Madde på ngt om Patrick ikke pallar ^^



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0