Tell me you do, baby, when you don't!

Jag var hos doktorn i tisdags tror jag, då fick jag göra äcklgt näsprov och sånt. Får reda på om 10 dagar varför jag alltid är förkyld och har klabb med bihålorna. Hoppas det ikke är något allvarligt!
Fick något nässpray med, så det har lättat på trycket lite i bihålorna, jag känner mig ändå mer på G nu.
Helgen har varit fett rolig! Redit skoj, ska gudarna veta. Jag har spenderat helgen med Polacken! =)
Den har innehållit:


Vårtur med Hasse!



cykeltur på en enhjuling med kundvagn !


Mat på Sibylla (OST minen)



Besök hos BondeFredrik



Scouterövningar i skogen, efter picknicken ;)
(normalitus, jaavesst!)



Vi hade Stentävling med, polacken vann :(

Men detta har varit en skit bra helg, vatt soft men ändå hänt lite:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0