We've got a good thing goin'

haha igår kväll/natt hände 2 roliga saker. Jag skrev till Olsson att jag skulle sova, så efter ett tag hände detta:

E - Väl otil flu.
O - Va ?
E - Oxiu övar.
O - Haha, låter ju bra, skulle inte du sova? xD
E - Dow aj ngt fält max ej. gulst.
O - Gå och sov igen emma, det känns som att du behöver det :) Vi hörs imorgon!
E - HAHA LILLA OLSSON DU ÄR SÅ FÖRSTÅENDE :D Jag bara skojar med dig ;) Jag kan ikke somna.

Sen skrev han typ att han trodde jag skrev i sömne och att han skulle försöka ta hand om mig å sånt haha. Han är så sneeeel!
Bara för det bjuder jag på en JÄVLIGT gammal bild ;)



Sen jag och Parina whina om män .. :

E - Var inte så säker. Killar är pain in the ASS!
P - Är vi masokister? (folk som älskar smärta)
E - Nej :( Men alla killar borde lära sig beteende vetenskap, etik&moral och psykologi!  (tar tillbaka alla, för de gäller inte alla)
P - haha.


Idag så filmade Osse ny film, haha nya medverkande: Samhällslärare Mattias, anna, stephanie, aleksandar, putte, andre =) den ägde, kommer upp på bloggen sen så jag länkar :P




TREVLIG HELG FOLK'S ! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0