Sexy bitch

Jag är jävligt stressad (oops, svordom nr.1) , har super duper mkt att göra på vardagarna så jag vet ikke hur tiden ska räcka till, först å främst är det praktik mån-tis och då hinner jag inte göra ngt efter åt, tisdagar går jag till 4, men de som ska göras är iaf hitta sponsorer till UF, sen ska jag fotas å fixa ett legg, haha känns ikke så lönt egentligen men när jag är 18 ska jag fan ut och inte vänta tills jag fått mitt driverslicens ;) sen ska jag försöka hinna börja träna, åka till farmor och snart är det slutet på september & början på oktober å då ska jag börja på körskola sen är dagarna helt lost pga det. Mohaha kommer nog bli ett jäkligt hektisk tid fram tills jul, men de blir nog bra. Blir nog roligt i slutändan, jag är laddad inför allt känner jag.
Hmm, imorron är det skolan till typ 1, sen ska jag nog bara chilla eftersom att jag är jävligt trött med. Sen på lördag ska jag och madde skaka ass och supa på marias 30årsfest haha.
 

Eftersom att ni redan sett dessa bilder i föregående inlägg så får dom vara små !
Imorron blir det att träffa Ossekorven&P-p-parina igen ;D
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ta det lugnt! Stress lönar sig inte!

2009-09-12 @ 09:45:41
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0