Puttin' on the ritz

Igår och idag var det praktik igen, de va kul! Man börjar verkligen känna sig behövd, alltså för barnens skull. Dom kommer springade till mig så fort det är något och ja, dom har ju "lärt känna" mig nu. Så var jag i småbarns huset idag, så sen efter 14 gick jag in till dom större barnen. Så sa den ena ungen: Har du varit här HELA dagen? jag har inte sett dig! Så svarade jag: Nä men jag har varit hos dom små barnen idag. Har du saknat mig ;)? (mest på skoj) Så ungen bara: Jaaa, jag har tänkt på dig flera dagar nu! Så fyllde den andra ungen i: JAG med.....
Det är jätte kul! =)
Imorron är det skola igen, både på gott&ont, hade gärna slutat i tid iaf, fyra är lite för sent för sen är jag inte hemma fråns 16.45 :( Ska nog tigga skjuts av pappi för han kan gått köra inom Klippan för min skull, mohaha. Larz-KristerZ.
Jag fick pengar i lördags av min farmor, så jag ska fan köpa något fint för jag ska nog till Väla på torsdag eller fredag med modern. :)
Imorron ska jag träffa parina&oskis igen  ! NAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0