I'll love you always, forever

Igår var jag och Madde på bio, trodde fan att det skulle sluta illa påvägen dit.. Det regnade så mkt så vi såg ikke vägen och fick köra i typ 4ans växel på motorvägen!!! Det kunde fan gått illa ! Men vad skulle man göra när man var mitt i det? Vi såg "Beck - I Stormens Öga" - den va SKIT BRA! Verkligen ett filmtips :P och martin becks granne är ju så jävla normal ;) så har han flyttat till våningen nedanför så hade han ett sånt plakat på ena sidan stod det "En stänkare!?" och på andra "Gott va?!" hahahaha.
Den filmen va så SJUKTBRAAAAAA !



Idag så va jag hos farmor å hjälpte henne lite, sen åkte jag å mamma å pappa å plocka svamp. Jag ville med för då fick jag köra :P




HAHA OBS JAG ÅT IKKE DESSA SVAMPARNA!
Men dessa va faktiskt läskiga:P lös upp i hela sköven

Allt för mig, pusshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka Beck ? haha hittade du din far bakom en svamp eller en kotte ?

2009-09-08 @ 22:02:27
Postat av: emma

Ja, den ägde vafan :D

HAHA ja, han hade gått skit långt från mig&mor så ist för att leta svamp fick vi leta efter en man sm är typ 1.90 bland alla stenar, kottar och granar :O så kom han sen där efter typ 20 minuter när vi gått hela vägen tillbaka till bilen!!! LÖÖÖÖÖÖÖNT

2009-09-10 @ 17:45:51
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0