GRIS - grisarnas rätt i samhället.

I fredags så efter skolan städade jag huset sen åkte jag och mamma till Väla, där jag handlade en skjorta (:
Sen åkte vi vidare till Familia och där handlade jag en svart väst (:
Efter det åkte vi till OJ och handla sen skjutsa hon mig till Parina, så kollade vi på  Eurotrip, HAHA SJUKT JÄVLA ROLIG. Jag låg ner på golvet och grät av skratt, fyfan va kul det var.
FÖRLÅT för att jag spillde iste i din säng =/ haha.
Igår sov jag skit mkt å så, det var behövligt. Sen åkte jag till Sanna, så åt vi sallaT och kollade på Kändisdjungeln enbart för att Karl-Petter va sassy för typ 3 år sen ha ha ha. Och han vann med ;)
Sen var vi iväg på vårt hemliga äventyr, fyfan. hahahaha. Så kom jag på GRIS - grisarnas rätt i samhället, vilket jag TROR att parina med tyckte va kul :S för jag smsa henne.
Idag ska jag nog kolla runder lite på UF's hemsida och sen se om där är ngt jag ska plugga till veckan och ja jag kom nyss på samhällen ;P Yeye, nästa projekt när jag blivit lite vaken i skallen.
Praktik imorron, jag fasar tyvärr för denna veckan för denna kommer vara kämpig ! Menmen, I will survive. Jag ska skriva in mig på körskolan antingen denna veckan eller nästa, ska snacka med päronen... sen..

Naken i min säng, ligger min karl medans jag är på toa och skiter.
Kliar mig i baken, stoppar mina fingrar under din näsa, é du vaken?
Ingen är så fräck som jag, ingen har sån häck som jag.
HJÄRNTVÄTTARLÅTEN :D


IN THE NAME OF LOVE!


Kommentarer
Postat av: Parina

nej jag förlåter dig inte hest :P haha jag ahr inte pallat byta lakanen efter det xD

2009-09-27 @ 16:55:20
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: emma

SNÅLE JÄVEL :'(

2009-09-27 @ 17:08:11
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0