DAY 'N NIGHT

Igår var det skola igen, de va väl najs majs (: Känns dock konstigt att säga till polarna "ses på ONSDAG" när man är van vid att säga "ses på MÅNDAG" .. Men vi kommer in i den banan med (:
Efter skolan åkte jag och mamma till Familia, vi skulle köpa nya skor till Marias 30årsfest nästa helg. Jag köpte nya stövlar, dom va skit fina :) Och X i taket men jag köpte fan tomme nya jeans, jag har så gått som levt på tights och tunikor nu hur länge som helst ;) Och jag och madde känner oss som fetto när jeansen åker på men där är ikke mkt att välja på. Dom va skit snygga iaf ^^
Sen kom Madde, så åkte vi till Preem och hyrde en skräckis baserad på en sann händelse, det är såna filmer som tilltalar mig och madde. Den va faktiskt bra och ganska läskig med, så var det sånt kusligt väder med blåst och regn och vi satt i det andra huset med mkt levande ljus och den skräckisen mohaha. Scary ;)
Dessutom messa madde mig att det ar fullmåne, ännu mer läskigt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0