the things that we owe.

Måste bara berätta en skojjig sak som hände igår!

Jag hade min nya skjorta på mig, så kollade Oskar på den.

Oskar: Fin skjorta:)

Jag: Tack:)

Parina: Han glodde på dina pattar? :O

Jag&Parina&Oskar börja skratta som fan.

Läraren: Vad tisslar ni om? Är det något ni vill dela med i klassen?

Parina: Ja, Oskar tittar på Emmas pattar.

Läraren: OSKAR låt bli Emmas pattar!

1 minut senare.

Läraren till elev: Vill du klämma på denna? ;) (frågan)


HA HA HA HA HA!

Efter skolan så körde Patrick hem mig, jag bor längre ifrån Klippan än Parina för hon bor kanske 1 km från skolan. Och ändå så kom jag hem typ 5 minuter innan henne ;) haha sjukt najs. Och Patrick gjorde en fet jävla sladd på vägen som Madde nog får försöka att klå imorron när hon ska tortera mitt hår. HIHI det är najs i skolan ändå, fast att de e kämpigt har man på något sätt styrka å vilja att få igenom allt så bra som möjligt.
Jag och Parina klarar snart att få benen rakt upp mot väggen, det är skillat och det är vårt mål till vi slutat trean.
Jag orkar inte skriva mer, jag är rätt TIRED =)
PUSSAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0