Still alive.

I fredags färgade Madde mitt hår!  Känns nog bra haha, känns ju väldigt annorlunda, byebye rosa&lila kläder ;)
Så åt vi flottemad, kebab i pita. MUMMA! Och sen åt vi gottis å kolla på Idol ett tag men vi va så trötta så madde åkte tidigt å jag satt hemma själv ett tag sen somnade jag i soffan sen kom päronen.
Igår så chillade jag (tror ja`g?) jag körde en sväng och sen så åkte jag till parina, oskar kom med :) vi jobbade lite med UF och hade allmänt mys och åt taco å chips å popcorn och ja som sagt var allmänt galna som vanligt (:
Idag så var jag på gudstjänst 10.00 i kvidinge, anton å hans päron är i spanien och idag skulle alla barn som blivit döpta detta året få en present. så då fick jag å mutti åka. menmen, jag fick iallafall köra :p
Sen så slumrade jag på sofflocket ett tag, det är guldvärt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0