Smällfete Sigges Hode

Fan Sanna har hjärntvättat mig med Eddie Meduza - Smällfet Sigges Hode ! Haha, sjuk låt  :D http://www.youtube.com/watch?v=qMvKRsxXPaU 

Denna veckan har varit mögel, jag har varit sjuk !
MEn i tisdags fyllde Parina 18 (: & Gubilla, vår kära mentor fyllde 55 också i tisdags! grattisgrattisgrattisgrattisgrattis igen
I torsdags fick hon sina paketer, då även Gunilla fick sin paket av mig&parina!
Igår så var jag hemma igen, det var behövligt mina ögon var ikke fina det kan jag inte påstå!
På kvällen åkte jag faktiskt till Sanna ett tag, det var också behövligt. Krossade kvinnor som vanligt och jag ville inte bara sitta hemma. Vi gjorde lite allt möjligt, tog en runda i byn och såg Dennis, Johan&Robin Olsson och stannade och snacka med dom med! På samma ställe så träffade jag Amalia =)
För att  jag inte skulle känna mig mobbad hade faktiskt Sanna också sina glasögon på sig, TACK! Jag vantrivs i dom :P
Vi planerade även en ny vin kväll, det hade i förra året och fyfan vad kul det var. Men vi blev (tyvärr?) för berusade.... Det är skit samma, det var trevligt iallafall!
Idag är det 2 månader kvar till julafton, hihi.
Nej nu slänger jag in några bilder så var det färdig bloggat!





HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0