Roy Orbison singing for the lonely, Hey that's me and I want you only.

Jaha, det var ett tag sen jag skrev här ja. Jag har knappt varit hemma denna veckan ens.
Men ändå.
Måndag:
Praktik 7.30-16.00, sen åkte jag och mor och handla. Jag körde.


Tisdag:
Praktik 7.30-16.00, åkte direkt hem. Jag körde.


Onsdag:
Skola 9.40 - 12.00 åkte hem och sov sen möte på banken 15.30 sen åkte jag och far till farmor&farfar. Efter det åkte jag och mamma och frida till Familia och City Gross. Jag körde.


Torsdag:
Skola 8.20 - 15.00, sen åkte jag till jobbet och kom hem ca 20.30. Jag körde.

Fredag: Skolan 9.00 - 12.30 sen åkte jag hem och städa, sen åkte jag till Ossemanhagger och hämta UF pärmen sen stack jag till Sånna på möte. Sen inom Anton och Sofia för dom har ÄNTLIGEN kommit hem från Spanien, Anton blev nog glad över att se mig&mamma verkade det som. Han log och allt :) Söta unge! :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det har varit en hektisk vecka.
Nästa vecka kanske, kanske kan bli lugnare. Kommer knappt ihåg vad som är planerat då. Bäst att låta det vara över helgen och bara njuta av lite fritid. PUSS!



Love is warm and understanding
when you're seventeen (OoOooOKEJ!?)
love is cold
kills your dreams and schemes
much too young
the words are comin'
like a neonlight
of and on
bringin' back last night
bringin' back last night.

Vill iallafall tacka Parina, Heffa&Oskar för ¨det går så bra på UF nu och för att ni stått ut med att lyssna på mig idag. Även Gunilla :)
Tack!
Nu ska jag snart gå ner och ta det lugnt, eller om jag stannar på mitt rum och däckar i sängen och kollar på Desperate Housewives eller något annat.
Ha det trevligt och ladda era batteri över helgen, för nästa veckan innebär nya utmaningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0