Inget att förlora

Idag så gick man upp i tid, ville fixa sig i tid å sånt å slippa stressa. Jag var glad i morse. Kom till skolan, överlycklig över att träffa alla igen, som man ikke träffat på länge. Sen kom bomben; INGEN LEKTION PÅ HELA FÖRMIDDAGEN! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, OKEJ att vi fick uppgifter och sånt men det sög ändå, så jag&osse&parina förhandlade med Gunilla så fick vi gå hem (: Jag var glad fast att det var fett onödigt idag, men en sak gjorde mig lyckligare!!! Gunilla berömde för min&parinas braiga närvaro - kändes ju bra!
Hemma hos Parina spelade vi in parodi på svenska hollywood fruar, fyfan vad kul det var!
När vi sen cyklade tillbaka hade vi religion i typ 20 minuter, sen tog jag bussen till Ljungbyhed, palla sitta på skolan tills mor kommer då kan man lika gärna åka dit och så :P haha sen har jag ikke gjort så mkt. Tar det lugnt för jag är trött.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0