Will I ever fall in love?

hahaha mög melodifestivalen, men de va en jävla tur att Caroline Af Ugglas inte vann iallafall, för den låten var ikke i min smak!
Måns va lätt den snyggaste ;) han är sååååå snygg :P

jag har gått å blivit sjuk, fett dåligt har jag mått idag :( Förkyld och halvt febrig ..... men de e ju skönt :( NOT.

nhflienhgoienhgb lhvoigvnerwhjn ghjweishrgn jag blir så ledsen :P

igår var jag hos nathalie å de va roligt :)

imorgon ska jag plugga som fan, jag har 0 ork :s pluggade körteori idag och det känns som att jag kan en del men jag får väl fortsätta, sen ska parina hjälpa mig lite med bokföringen :)

sen är det skola igen, dock tror jag ikke att det blir på tisdag ;S fan det hade jag glömt ! men jag ska till optikern och jag får inte lov att ha linse på mig alls den dagen och mina brillor är förstörda så jag kan ikke gå till skolan, för med synfelet -4.5 och -5 så få rman rätt ont i huvudet att försöka koncentrera sig på att se å då blir det inte lilla skallebanken heller ju:(
(     MÖGEL! jag pallar ikke ha synfel, när jag är en "riking" ska jag göra sån ögonlaser :D haha om jag vågar:P hoppas jag gör det .

sen så på fredag är vi lediga, fi fan va skönt & på lördag blir det tur mässa i gbg :D ska faktiskt bli skoj (:



MOHAHAHA, såg min pappa springa som en iller för första gången i mitt liv idag!
Det var se värt ;)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

För en gångs skull tyckte jag att det var rätt låt som vann. Och jag älskar "Snälla, snälla" men kanske inte i det här sammanhanget...

2009-03-15 @ 09:47:31
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0