where is the love?

mohahaha, jag har soved nästan hela dagen xD
jag har gjort en lista på vad jag måste handla:

- nya jeans
- nya tights
- nytt långt svart linne
- flytande eyeliner
- skor

hoppas jag får en maffig lön (A) nästa vecka ska jag nog få min nya mobil =)

(hajen introt) ... när jag kom ner låg min barndoms fiende på diskbänken för upptining - FLÄSKFILÉN!!!!!!!!!
när jag va liten fanns där inget som jag avskydde lika mkt som fläskfilé, hasselbacks potatis och sås, verkligen INGENTING. jag gjorde allt för att förstöra fläskfilén i smyg så inte mamma och pappa skulle ana det, jag rev upp lite av plastet och kryddade med någon äcklig krydda, jag rev av lite av plastet när den va i frysen - bara för att få slippa äta det! Men det lyckades aldrig ;(
Nu för tiden kan jag äta fläskfilé bara jag slipper hasselbacks potatis och idag hoppas jag på potatisgratäng så jag kan fetta in mad =) mohahaa

igår skrattade jag tills jag nästan trillade ner för trappan, jag & min tröga humor asså.. MOHAHAHA. De va en sån länk som jag fick .. dom har speedat när dom pratat sen gjort slow motion XD jag dödde nästan :D


hajs majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0