RUN TO THE HILLS!

........ run for your life!

jag är så sjukt trött nu ! mohaha men jag gick iallafall till skola idag, men jag känner mig bättre idag :)
idag va det administration i ett litet tag, som vanligt fuckar sig datorerna -.-'
sen var det sån föreläsning och det var ikke jätte kul precis !
Sen va det turism :D de är roliiiiiiiiiiiigt (: men vi gjorde inte jätte mkt idag, eller egentligen gör vi alltid det men de e roligt på ett sätt så det känns ikke som att man gör ngt besvärligt =)
sen v det samhällskunskap och jag har redan glömt vad vi gjorde där ;s eller jo , vi fick instruktioner till de här rollspelet vi ska ha ...
på historia var det eget arbete.

snart åker parina iväg :( jag kommer sakna henne så jävla länge som hon ska vara iväg, men jag hoppas hon får det fett skoj ;)

ha det gutt mos :)


Kommentarer
Postat av: Parina

Haha jag har suttit och bölat nu över det ett tag, haha

2009-03-16 @ 18:29:54
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

Vi måste göra musikvideon till din pappa :D

2009-03-16 @ 21:47:41
Postat av: Anonym

tittade på bilden nyss och kom tänka på en sak. Vi ser faktisk sober ut på den bilden till förhållande vis till verkligheten :P

2009-03-23 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0