Let's play a love game

Idag mådde jag verkligen ikke bra i morse, och dessutom blev det värre för jag vaknade 6.30 av att pappa ringde å då hade frida inte stängt dörren ordentligt i bilen så vi trodde att batteriet hade laddats ur.........
... så gick jag ner till mor och sa att jag gick ut å ska prova att starta bilen, men som tur va så gick den.. jag tror min granne underade vafan jag pysslade med för han ätade tidningen när jag bara gick ut å starta och gasa en gång i friläge och sen stängde av för att se så den pallade trycket sen gick in igen XD han trodde nog att jag va helt gone ..
sen när jag kom in hade jag så mkt skallebank att jag inte kunde ha ögonen öppna och de va väl för jag blev stressad av allt jag skulle göra flr jag skulle ge hundarna, ge frukost till mor för hon är sjuk och så.
Först tänkte jag gå till skolan men mor tyckte att jag skulle vara hemma för att jag var/är så dålig.
Jag menar kommande yrsel attacker å "kronisk" huvudvärk i 4 dagar är ju najs!?

så jag å mamma kollade på desperate housewives :D haha, hon tycker faktiskt att det är bra, så hon vill fortsätta se avsnitten ;) MAHAHA.
men sen när jag skulle gå å ta tabletter upptäckte jag att toalett dörren va låst ;S (DEN KAN INTE GÅ I BAKLÅS!)
jag&mamma fick smått panne..  så jag fick ta en nyckel å vrida upp låset å där va ju ingen :S helt läskigt!!!!!!!!!!!!!!!


nu ska jag se vidare på beverly hills!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0