jag kommer inte hem ikväll om jag känner mig själv

YRSELATTACKER OCH HUVUDVÄRK! kan ja kalla denna dagen!  är det farligt?! Har typ mått så i flera dagar !
haha, och Parina började nästan gråta på turismen och när någon gråter börjar jag med gråta ;S
haha and I don't know why !
gah så måste jag sätta mig med historian p jag har svin ont i huvudet:p menmen, jag klarar väl de.

Mina mål:

* Låta mitt hår bli lite längre
* Låta mitt hår vara svart
* Gå ner 5 kg i vikt till sommaren
* SLUTA äta godis på vardagarna !!!!
* Försöka börja ut & gå eller springa igen

MAHAHAHAHAHAHA.
& för att göra allt lättare ska jag ut å gå nu ;)

PUSS PÅ DET.



HEHE gammal bild, men här syns mina smilgropar., vilket dom gör rätt ofta XD
MAHHAHAHAHAHAA. mamma är avundsjuk på mina ögon & smilgropar ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Söte bilden! :D

2009-03-09 @ 20:02:07
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0