Ja e en tanta som söver ettemidda!

GAH min rygg dödar mig långsamt & smärtsamt.
Idag på hålan så åkte jag med PArina hem, så åt vi o sånt.. sen satte vi oss vid datan:

(jag) - Jag är trött -.-
(parina) - Jag med -.- , ska vi sova?
(jag) - JA :D


sen sov vi typ 40 minuter HAHAHAHA. Vaddå kärringar som söver ettemidda xD !?
sen höll vi typ på att dö när solen sken oss i ögonen när vi skulle cylla tbk till skolan, och jag cyklade som en jude för jag ville bara komma dit & slippa sol ljuset medans jag fortfarande va nyvaken.
På lektionen påpekade en del att jag såg helt nyvaken ut XD

sen sågick jag till åbyplan för mamma svarade ALDRIG sen ringde hon, hon bara: du kan åka med mig hem? så jag bara: GAHDHWEHSGOUEROGNBVEOT UBIRJBLTRIUGEHRNJIPBFJ! så fick jag gå tillbaka till skolan -.-

sen däckade jag i soffan och kollade på beverly hills - typ en av de bästa serierna tillsammans på delad 1 plats med Desperate Housewives =)

imorgon skall jag hänka med mor till doktorn för min rygg ju.. hoppas han gör ngt åt den för inatt kom jag på mig själv sitta upp och sova :I asså rätt upp & ner.. haha jävla mongo :p

jag behöver en ny mobil för min är helt i paj och jag har inte pengar till det -.- ....
jag hatar mig själv för jag struntade i att handla ny för mamma bara: det är väl onödigt blablabla. så tänkte jag att de kanske det var men synden straffar sig - jag skulle lyssnat på mig själv o.O
men så tror jag alltid att hon har rätt fast att hon i själva verket ikke har det alltid :P men oftast (A) men inte nu så jag är så frustrerad och lissen! Jag  ska smöra för henne å se om hon kan fixa en ny =) MAHAHA men det lär ikke lyckas ;P



YEYEYE snart foder, GOTT!
hajs majs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0