I'm yours

fick näsblod i morse, najs ju ! ;s
sen gick jag till bussen kul att jag höll på att trilla typ 3 gånger hahah, 'dållit' halt må jag ja sä.
Sen hae jag lite historia på morgonen sen turism. Förlåt Gunilla att jag & pia & parina va så sega idag ! hahaha.. vi ska bättra oss ;)
sen så cyklade jag å parina hem till parina, haha, vaddå jobbigt!? jag orkade inte hela sträckan :I Sen käkade vi spagetti och köttfärssås =)
sen skolan igen, sen hem å nu sitter jag här så jävla skönt.
jag ska se halv 8 hos mig ikväll och bara slöa! im
imorgon är det den långa & sega dagen :P mööh.
menmen, i will survive!

jag dödde idag hos parina, jag menar dödde av skratt .. parina bara: mental, mental, mental istid XD jag skrattade som fan.. helt sjukt. Ja, jag har konstig humor :P men sånt är livet !


Kommentarer
Postat av: Parina

Men det var skoj. haha jag var så frustreard

2009-03-24 @ 19:45:37
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0