I don't want to miss a thing

helgen har varit möglig :p
mor blev sjuk i fredags så parina kunde ikke komma hit & jag fick feber igår igen så de blev inget GBG heller. Ja va lagom irriterad må ja sä! lagom skoj, men de satt/sitter väl mest i bihålorna.. suck. menmen, i'll survive blir det ikke värre så är det rätt lugnt :p
idag så va ja så illa tvungen att gå åka med till klippan å handla .. snygg som man var när man är osminkad(hade foudation på ögonlocken och runt om för de va helt rött XD)  och nyduschad så trippade jag in på Ica i stort hopp om att inte se någon som jag kände, och som tur var så va där ingen kändis ;) jag känner mig ännu fulare utan smink XD

idag ska jag bara slappa och föresten jag såg Ghost innan idag när den gick på tv;n snacka om att jag vråååååål bölade i slutet hahahaha. Tårarna bara sprutade från ögonen, så min moder sa:
 Mamma - Gråter du Emma!?
Jag - mmmmm de e sååååå sorgligt :'(
Mamma - hahaha :)

sen hände en sak til faktiskt, min kära fader tvättar huset så han kan måla om huset.. så stod han på taket vid kupan så hade tydligen stegen trillat ner... hahaha, så han stod där och kollade in genom fönstret så när ja kom upp, han bara: emma, stegen har vält :( kan du hjälpa mig :( .. han såg så ynklig ut ;p haha

see ya later alligator !

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tur du inte fick magsjuka i alla fall!

2009-03-22 @ 19:41:33
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
Postat av: Parina

haha tomten är far till alla barnen :P

2009-03-23 @ 12:42:21
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0