Hand i Hand

Det jeg vil sige nu
det har jeg gemt til dig
det stærkeste hvisker jeg
og lægger mitt hjerte hos dig

Man lever en enda gång
så gör allt du kan
låt elden brinna starkt
och se på varann

När dimman har lättat
och den sjunde vågen slår in
tar vi sats ifrån klippan
och vi räds då alls ingenting
och vi håller kroppen varm
såsom bara älskande kan
hand i hand

Idag så va ju ikke gunilla på turismen, men vi hade Freddy ist !
Mahah, jag sa en sak som Freddy aldrig kommer förstå ;)

Freddy - Är inte jag där så lämna in det till Monica i receptionen :)
Jag - MONICA, VISSTE DU ATT!? DET FINNS SMÅ KINA FLICKOR I PAPPERSKORGARNA... I KINA!
Freddy - Sofia, kan du förklara vad hon menar?
Sofia - Nej för dom håller alltid på så!

MAHAHAHA :D
Snart vet väl alla på torget att när jag, sandra & parina är ute på torget och ser misstänksamma ut med e bunt papper så är dom försökskaniner ;) haha




Det sugiga är dock att jag fortfarande mår dåligt, och min moder börjar bli orolig.. får väl avvakta ett tag eller får jag gå till skolsystern och fråga henne vad detta nu kan vara för något mög, så kan det ju vara allvrligt så har jag det med.
Jag har ju "bara" reumatism och jätte, jätte, jääääätte dålig syn XD Men jag ska snart få nya linser och nya brillor, men det tar väl ett tag med glasögonen för på tisdag ska jag till optikern och då kommer jag vara helt blind hela dagen .. Eftersom att jag har typ -5 på mina ögon så ser jag ikke så värst bra ha ha ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0