det snurrar i min skalle

idag när jag kom till skolan så hade vi adde, så som vanligt laggar datorerna!  så vi fick håla tills turismen , där kollae vi på Karsten och sorterade massa såna kataloger osv från TUR mässan.. hahahaha jag dödde:p marlene v oxå med på vår lektion ;) HIHIH =) sen va det hemma arbete..

när ja kom hem så upptäckte jag och mor att där kom knappt ngt vann ur vatten kranen ;s så ja.. vatten pumpen eller va det heter va i sönder.. skiiiit kul för pappa e hemma typ 16.20 ....... men iallafall, farfar va här å hjälpte till å laga den så allt fungerar igen!

snart ska jag ner och äta min favvo glass = päron glass, det finns ingen godare glass :D
hajs majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0