cuz I'm TNT, I'm dynamite

Idag har jag jävligt ont i hälsenan.. jag börjar undra vafan som hände i lördags ! jag citerar från Parinas sms "det ser ut som jag har pundat i 10år" hahaha..jag har så in i helsikes ont i hälen, jag har sovit mkt av dagen för att slippa känna smärtan .. gah, ska smörja in med ibumentin kräm, ta en tablett å vira om bandage :p



ja jag klagar över min värk & jag orkar ikke bry mig för detta är det värsta året av VÄRK! har aldrig varit värre, och som Camilla (idrottsläraren) & Gunilla Schön sa "du borde bo i ett varmt land" - JA TACK ATM!
eller nej.. jag vill ikke lämna Skåne ;D

Värsta msn konversationen med Mathias!

Mathias | säger:

vi e så kass idag

sjukt..

e mma; säger:

nej jag är aldrig kass, bara lite mindre på topp!


ha det GUTT, skriver kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Parina

Du kan följa med mig till Florida (:

2009-03-30 @ 18:02:05
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0