Bum like you

- MEHEHE haft skallebank hela jävla dagen, men det är ju skönt... på historian kändes det som om mina pupiller bara rullade runt i ögonen, som om jag inte kunde kolla på en ska utan av att flytta ögon , och det kunde jag ikke ;s det var fett hemskt.

menmen, de käns iaf lite bättre nu så jag börjar bli på topp igen om ikke ryggen klyddat som den gör! ska nog hänka me mor när hon ska till doktorn och se vad han säger för detta är så gått som ohållbart  :P MAHAHA


och efter maten så skulle jag torka av bordet.... då small det i ryggen :) SKÖÖÖÖÖÖÖNT
har inget mer att berätta just nu :S
hajs majs kajs


Kommentarer
Postat av: Parina

Tack för all hjälp idag (: det uppskattas

2009-03-02 @ 19:01:40
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0