alla andra får varandra utom du och jag!

- idag var det bokförings prov på morgonen & det gick åt helvete :( sen hade vi svenska och sist engelska.
där var ett sånt band som spelade på skolan idag :P snacka om kryddat med folk på torget.

sen när jag kom hem.. ( det kommer låta helt fult) .. jag solade på altanen :D där va faktiskt 22 grader så det var sjukt mysigt, solade och åt mat på altanen :D hahahaha..
 men om man tänker såhär: "Hej jag heter Emma, ligger på altanen i shorts och linne den 19 mars och solar" så låter det ikke riktigt friskt :P men det var faktiskt farmors fel att jag blev sugen på det :P hahaha.

Sen efter ett tag kände jag att jag va tvunegn att städa mitt rum för där är en fasansfull röra! Men de börjar ljusna XD har stäat hela garderoben, för känner jag Parina rätt ska de snokas bland mina kläder ;) hahaha. Nu ska jag bara städa vid nattduksbordet och sen damma lite sen är jag helt klar ;) I'm proud over myself ;D

POSS!

Kommentarer
Postat av: Parina

haha så mycket ståhej för lilla mig :P

2009-03-19 @ 18:21:28
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0