In the summertime

Det är detta man längtat efter när man slitit med skolarbetet, detta man räknat ner till när man varit vresig på morgonen för ingenting går som planerat, detta man tänkt på när det varit mögigt och nu är det sommarlov. Känns olustigt och skrämmande.. detta är mitt sista sommarlov. Allt jävla gnäll man hållt på med under våren känns nu obetydelsefullt och mest omoget, nu har man mer ångets. samtidigt sm man faktiskt är välförtjänt ett lov och kunna vila ut, men både du&jag vet att jag inte kommer vara direkt utvilad efter detta lovet heller. Sitter här och minns tillbaka på förra lovet, det var det värsta lovet jag varit med om. Ytterst få saker som var positiva. Man kan ju fan hoppas att detta blir bättre, hoppet är det sista som överger en. Men det ska bli väldigt skönt att komma ifrån och iallafall ladda batterierna de man kan!
Nu väntar jag på att Parina ska ringa sen ska jag faktiskt inleda lovet med att se film med mor&far och käka godis, och det ska bli soft!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Även om du har mycket jobb i sommar så är det bra att göra något annat än det vanliga skolarbetet. NJUT!

2009-06-13 @ 09:53:17
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0