I'm On Fire

Nu jävlar är det nog dags att uppdatera min blogg, hahah.
I torsdags kom tobias till mig å åkte hem sen på fredagen, förövrigt så mådde jag jävligt illa för jag slarvat lite med mina piller :P Men det var roligt när jag kom till skolan och vi gick till gamla skolan å hälsade på lärare å sen käkade bakade päror i MÄNGDER ;D & för att ikke tala om stationen ;) 
Sen i lördags  så åkte jag till My och sen kom Emma & Emelie med! riktigt skojsigt att snacka lite å så (:
Övningskörde som en GALNING (: (alltså körde mkt ikke olagligt:P)
sen så i söndags var det nog chill? kommer fan inte ens ihåg vad jag gjorde.
i måndags åkte jag till morsans jobb å fick lite tider när jag ska jobba, :D
sen så körde jag hem, det gick riktigt bra! sen fick jag ett sms av min kära kusin, så åkte vi in till hbg å kollade på dom som skulle på balen :D sen gick vi på väl-A som Madde döpte det ;) så fick hon sin jävla mat med ;)
Tack för e najsig kväll!
Sen igår var man ledig då chillade jag sn drog jag till tåget där mötte jag My & Emma så åkte vi till Perstorp å mötte emelie & Selina sen kom Denise med så hade vi tjejkväll med tacos å  schwarzwald tårta! Fett skojigt :D
Sen skola idag, JÄVLIGT lönt!?
Menmen, avslutning imorgon :)





Kommentarer
Postat av: Parina

haha vad söta ni är ;)

2009-06-10 @ 21:10:36
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0