If I Were A Boy

Ganska skönt att vara tillbaka till skolan å känna sig sysselsatt igen. Har saknat människorna där !
Känner dock att det varit för varmt att gå i skolan idag, känns som att man inte får luft. Haha, det får gärna vara varmt när det är lov :D & gärna vara fint nu när det är skola med, men gärna måttlig värme så man ORKAR gå får bussen.... Brukar vanligtvis ta några minuter, max 5. Idag tog det typ 10-15 minuter för det var så jävla varmt så jag orkade inte speeda som jag brukar. Det var lite skandal faktiskt.

Sen när jag kom him var det bara att ställa sig vid spisen å göra foder, alltid lika kul.. not.
Sen kollade jag på Beverly Hills å somnade, det var sjukt skönt, lite tråkigt att jag missade programmet å att jag vaknade med skallebank men det är smällar man får ta.

- Jag är törstig!
- ska vi hångla?


HAHAHAH, det var fyndigt sagt ;)
Imorgon är det nästintill turism hela dagen, de e skönt.
Sen på torsdag & fredag är det kak kalas på turismen, fi va gutt (:

Imorgon är det äntligen Desperate Housewives!!!!!!!!!! OH MY GODDDDDDD vad jag längtar.
Pappa stör sig på hon som berättar och mamma stör sig på bakgrunds musiken & jag & frida sitter fastklistrade och knappt kontakt bara när det är DH! Det är så bra!

Så var jag, parina & sandra i studierummet, så rättade jag till mina underkläder och tydligen gjorde jag en mobbad min..
( parina) - det ser ut som om dom satt ganska högt upp!?
( emma) - Nä, det gjorde dom inte!
( parina) - Men  den minen gjorde så man trodde det! HAHA, du ser rätt plågad ut och med den minen ser du ut som           anna hertzman.
(emma) - :O


hahahahah.

End of the bloggin'
Hajs majs (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0