Fuckin' with me!?

Idag så berättade mor för far att min farfar gråtit pga en sak som hänt. Och jag hade tyvärr svårt att förstå hur han ser ut när han gråter för han ser alltid lika allvarlig eller ibland glad ut. Så jag utbrast detta till mor&far:

- undra hur farfar se ut när han gråter....

Pappa blev helt ställd och gav mig en blick som är oslagbar och utbrister:

- DU HAR NOG FAN INTE ALLA HÖNS HEMMA HAHAHAHAHA.

Och mamma bara:
- EMMA, vad saaaaaaaa du? HA HA.

Nehe, det var bara en fråga, förlåt. Den var omogen.
haha, men jag kan inte låta bli utan att fortfarande le & halv skratta när jag skriver detta, men som my&jag konstaterat - vi är knäppa! Jag vet att jag är knäpp.

Kommentarer
Postat av: Parina

haha var det för hålet i väggen :P

2009-06-13 @ 18:13:34
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: emma

HAHA ja, det var det !

2009-06-14 @ 10:43:42
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0