Fuckin' with me!?

emmacharlotte ; säger:

nej

mitt utryck: chill makrill

fisk är äckligt

hahaha

Christian Skall Du Till Öland ? säger:

haha aa fisk är det äckligaste som finns

. emmacharlotte ; säger:

eh ja

smakar tång och havsvann

Christian Skall Du Till Öland ? säger:

haha havsvatten menar du

. emmacharlotte ; säger:

ja, havsvann

Hahah, jag säger inte bara skånska ord utan jag både tänker och skriver såna. Havsvann. Men det är härligt.
På Maddes student pratade jag med Maria när vi åt så sa jag såhär:

- Usch ja, nu är man allt bugasprängd :)
- HAHA VAAAAAAAAAAAA? (maria sa det)
- bugasprängd? :S
- ja vad betyder det? ;s (maria sa det)


jag gillar skånska och jag bor faktiskt i Skåne och har gjort det i hela mitt liv, då är det klart jag använder mig av den skånska dialekten och vissa skånska ord. that's the way it is.

Och sen ska jag förklara en sak, min syster trodde att min rubrik betyder en snuskig sak. Men det menar jag inte, jag menar mer "vafan är det med mig!?" eller något ditåt. Så ingen misstolkar det. Lika bra att ha klargjort det.

Idag har jag sovit skit mycket, jag har fruktansvärt ont i axeln sen gårdagen. Det försvinner väl.

HA DET JÄVLIGT BRA UTOMLANDS OSKAR !


Kommentarer
Postat av: avard

Tack så mycket vännen. <3

2009-06-18 @ 20:20:09
URL: http://avard.blogg.se/
Postat av: Parina

dom spelade Dans på vejby ängar på Förslövsfesten ^^,

2009-06-21 @ 15:49:30
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0