Fuckin' with me!?

VARFÖR, VARFÖR VAAAAAAAARFÖR är alltid mina mornar åt hilvede!?
Idag så sussade jag rätt länge, sen så när jag vaknade så gick jag och hämtade posten och hälsade på grannen och tänkte att jag skulle vara duktig och städa i tid och sådant. Jag satte fart för jag och madde bestämde att åka ner till Åby marknad. Så i all min hast så slutade dammsugaren fungera. SAY WHAT!? så bara bytade jag sån kontakt, så jag dammsugade klart, funderade på att det var märkligt att den inte fungerade i finrummet menmen. Lycklig som en lärka skuttade jag ner för trappan och skulle stryka ett linne, såg jag att INGENTING fungerade i köket !!
Så jag fattade att proppen gått ! I all min hast ringde jag min far, riktigt frustrerad var jag. Så han bara; Du får gå in till grannen! jag bara; jaja.......
Så jag gick in till honom så kom han in och hjälpte mig, tack som fään (:
Jag&Madde drog till Åby marknad sen och där var bara samma gamla skit som vanligt (:



Kommentarer
Postat av: avard

Skit fin bild.. <3

2009-06-16 @ 23:10:41
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0