Fuckin' with me!?

Idag så hade jag stressigt, alltså i morse, fick gråt attack sen damp! haha, rev ut ALLA kläder i garderoben i jakten på en svart JÄVLA tröja! åååh! sen på väg till bussen vid äholms vägen, de e en vandring på cirka 2.3 km, å jag grät på väg till bussen av ren frustration, jag hade tidspress och hade haft en i helvetes jävla morgon. När jag kommit enda fram så koommer min granne å frågar om jag vill ha skjuts till Klippan.
 - JA TACK!? :O
Sen tog jag ut pengar å sprang till bussen, utmattad å fortfarande irriterad så la jag upp ena foten på sätet. Så fick chauffören sinne på mig. (OOOOOOOOOOKEJ, GUBBE!! var mina innersta tankar, när jag tvärtom sa trevligt "okej")
Sen åkte jag till ett hotell å kollade eftre praktik plats, kan nog få det. Men jag vet inte om jag ska vara där för det klabbar ihopa sig med allt annat i höst och de kändes inte rätt.
Så messa Maddiiis om vi kunde ses i äholm å fika å chilla! Så det gjorde vi :)
sjukt najs.
Lämnade ängelholm och shopaholic madde köpte skor på matz skor sen körde hon mig till stationen i Klippan så tog jag bussen till ljhed sen körde jag hem.

Nu ska jag gå ner å prata med mor & far. Sen ringer nog Parina. OH yeah.
HAJS MAJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0