Fuckin' with me!?

1. Hur gammal är du om 5 år? - 23
2. Vem var den sista du träffade? - Haha, förutom mor och far å syrran så var det My & Denise (:
3. Hur lång är du? - 174
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Hm, "i Taket Lyser Stjärnorna"
5. Vem ringde du senast? - Kommer inte ihåg :S
6. Hur såg ditt senaste sms ut och till vem - Haha, han tyckte du va sassy ;)  Från Roger.
7. Vad är dagens (kvällens) planer? - slappa!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms,
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mor&far är gifta
10. När såg du din mamma senast? - för 20 minuter sen kanske.
11. Vilken ögonfärg har du? - Haha, svårt att säga, ibland gröna och ibland bruna.
12. När vaknade du idag? 09:00
13. Har du någon gång hittat en katt? - nej
14. Vilken är din favoritplats? - stranden
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm ..
16. Var tror du du befinner dig om 10 år? - I mitt drömhus, har mitt drömjobb, man och barn
17. Vad skrämde dig som barn? - Haha, såna som åt människor, drömde alltid mardrömmar om såna
18. Vem fick dig att skratta senast? mina vänner <3 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - ja
20. Har du en stationär eller bärbar dator? - stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? ja, en tröja och underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 4 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? - 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
25. Föredrar du skor strumpor eller barfota? - strumpor
26. Är du social? Absolut :)
27. Vilken är din favoritglass? päron glass:D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? - köpa nödvänliga saker och spara (:
29. Tycker du om kinamat? - nä :( bara vålullal
30. Tycker du om kaffe? usch nej.
31. Vad dricker du till frukost? juice eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida i sängen? - mot väggen :D
33. Kan du spela poker? - nej
34. Tycker du om att mysa? eh ja!
35. Är du en beroende människa - beroende av familj och vänner
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - nä:D
37. Vill du ha barn? - ja, 2 st :D
38. Kan du några andra språk än svenska? - Ja, tyska, engelska.
39. Har du åkt ambulans någongång? - nope
40. Föredrar du havet eller en pool? - pool, men älskar stranden.
41. Vad spenderar du helst pengar på? - KLÄÄÄÄDER
42. Äger du dyra smycken? -  japps
43. Har du någongång testat narkotika? - verkligen inte och kommer aldrig göra
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? macka:O
45. Välj ett ärr på din kropp - Under hakan, jag slog min haka i bordet när jag va liten så jag fick tejpa eller sy, kommer inte ihåg.
46. Vad har du för ringsignal - Bruce Springsteen - I'm on fire. ÄLSKAR BRUCE!
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - ja, i garderoben i hallen :)
48. Flirtar du mycket? - haha, ibland ;)
49. Vart togs profilbilden för din blogg? hemma
50. Kan du byta olja på bilen? japp, faktiskt!
51. Har du fått fortkörningsböter? nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? Wallander - Brandvägg.
53. Läser du dagstidningen? det händer ibland
54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.
55. Dansar du i bilen? det händer :D
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm
57. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper? jag bara kludda :P
58. När var du i kyrkan senast? hehe, lucia kanske?
59. Vilka personer utmanar du? - alla som vill

Kommentarer
Postat av: my

ja, klart du är :D så boka in den 21 augusti nu! ;D<3

2009-06-14 @ 13:09:42
URL: http://mmyyis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska se :D<3 <3

2009-06-14 @ 14:01:26
URL: http://emmachalotte.blogg.se/
Postat av: Parina

Jag såg denna på Kenzas blogg men jag kunde inte sno den för hon har copyright på sin blogg men då kan jag sno den av dig ^^

2009-06-14 @ 23:17:59
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Parina

43: Nej det gör jag inte har varit nykter hela veckan

2009-06-14 @ 23:22:26
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0