Fuckin' with me!?

hahah, omg. vilken helg. gud.
Maddes student i fredags, hon var fan en lycklig kvinna och jag förstår henne. Fatta skojsig dag när man tar studenten. Men jag kommer väl ha ångest med, men så himla skooooj den sista månaden i skolan! Gud vad jag längtar.
Efter madeleines student så åkte jag till Denise, Emma och My var också där ;D så kollade vi på en film, tror den hette "i taket lyser stjärnorna" så jävla sorglig :( Jag, my och emma satt å grät. Denise hade fullt upp med männen. Sen på vägen hem så blev denise helt crazý hahahaha.

sen igår så va vi hos farmor å farfar sen tog jag tåget till Åstorp så gick jag å my å handlade mat ;)
sen mötte vi upp denise, sen käkade vi som in i helvete! haha, va helt bugasprängd!
Det var jävligt skojjigt (:
Idag ska jag nog till farmor och hämta pappas gamla moppe hjälm ;)
hah, han fick en moped från -66 av farfar igår så sa pappa att jag får ha den när jag vill HAHAH. Men ja, de kan man ju undra om jag kommer utnyttja den...... men jag ska iaf försöka köra ;) med tanke på att jag kan köa bil måste jag ju kunna köra en moped med koppling och växlar. haha, humor sen å se mig köra den, LIV RÄDD!
ska se om jag kan få bildbevis ;) annars så tar man kanske en tur till Klippan idag ;)  NOT!
Den är röd och vit har jag för mig hahaha. sasssssssy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0