Fuckin' with me!?

Detta var sjukt, i förgår ringde en kille som jag aaaaaaldrig pratat med, så berättade han att vi känner samma person som fyller år imorgon (igår, i måndags) och att som skulle lura honom att dom tagit hem en brud från hans gymnasie klass som han inte gillade så möd, så ville dom att jag skulle vara under skynket för att göra honom nervös :P haha, och ja, jag gick med på det.
Så igår åkte vi dit &givetvis blev han förvånad! Först blev han väääldigt nervös när jag stod där under skynket, sen när dom drog av det sa han "jaha:O"
sen fick vi tårta och så snackade vi.

Idag har jag fan sussat som fan, solade i 3 timmar, snackade med parina och sen va farmor å farfar här.. sen somnade jag IGEN :S vafan är det med mig? jag är lika trött fast jag sover.

höhöh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0