Fuckin' with me!?

- Denna helgen har varit chill, har umgåtts med min kära kusin hela helgen och igår kom Polski lite senare (: Vi försökte tävla om vem som började gråta först, vilket som inte gick så bra ! Vi hade rätt känsla, tända ljus och sorglig musik men istället började alla gap skratta! Vi pratade om gamla minnen och gud vad vi varit med om mycket. Helt sinnes. Men Madde är den som hjälpte mig när jag var nere i skiten, hon stöttade mig och lät mig vara med i hennes "gäng", det är jag verkligen tacksam för, det var så jag lärde känna Sanna.



Jag&Madde !
Idag ska jag nog bara chilla, om inget annat dyker upp! Täääck för helger Madde (:


Kommentarer
Postat av: Parina

Vad längt hår Madde har fått :P

2009-06-21 @ 15:51:54
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0