a drop in the ocean

idag har de fan tomm varit speedat ! har blodsmak i munnen & är trött som FAN!
jag har vaknat minst 5 gr i natt av att jag drömt såna helt wacko drömmar.. Typ att vår historie&samhälls lärare var sån elak mot oss :O kommer absolut inte ihåg handlingen men kommer ihåg vilka som var med, det var på en historie lektion och det var alla HP & alla OP. helt sär, sen vaknade jag helt skräckslagen ;p så smsa jag med månsson så blev hn förvånad varför jag var vaken, sen somnade jag ingen, så drömde jag typ om EU parlaments valet! hahaha, att om man inte röstade på ett speciellt parti så blev det räliga konsekvenser ! drömde mer sådant helt mongo, men det är det enda jag kommer ihåg. & i morse när jag vaknade hade typ visdomständerna (eller där dom ska komma upp) spruckit så det smakade bara blod i hela flabben - ÄCKLIGT !

sen sprang jag som en iller till bussen för jag var för senad, sen kom till skolan å hade svenska å såg en mög tråkig film, sen samhälle, sen IDROTT!!! sista lektionen FOR EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
jag sprang å det var INTE kul =( fick blodsmak i munnen IGEN :P wohow , tecken på min braiga kondis :P
sen hade vi lunch rast, sn skrev jag affärsturism buss å halv sprang till ussen för att hinna med den tidiga bussen å det gjorde jag precis, tack gode gud!
nu äter jag mat som jag gjorde å snart ska jag nog chilla framför tvn eller ngt (: det är i behov !
snart är denna veckan också slut. härligt.
nu är de minsjäl inte långt kvar tills man går i trean! ska ringa praktik plats snart (: WISH ME LUCK!

ae, nu orkar inte jag sitta här med (:
HAJS

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Han är snäll - jag lovar!

2009-06-03 @ 18:29:43
URL: http://iwillnevergiveup.blogg.se/
Postat av: avard

Gött! ;D

2009-06-03 @ 20:59:45
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0