Fuckin' with me!?

vatt slöare än någonsin efter dessa jobbedagarna pga vädret. Det är alldeles för varmt kan jag nog tycka, där jag är står solen på hela tiden och det är jätte varmt! Men det har dock varit skoj å jobba! Har kört varje dag, minst en timme med! Varit en lärorik vecka höhö!
Idag efter jobbet stack jag&mor & handlade, BEHÖVLIGT!
Just nu har jag precis käkat och sitter här å lökar, skönt! Imorgon ska jag till Parina iaf (: Nästa vecka är ledigt & då ska jag&madde träffas, för det var en vecka sen typ :/ haha, om de e väder ska vi sticka å steka!
Jag&madde är lika positiva till detta klistriga vädret:

Madde - Det är så jävla varmt.
Emma - som fan.
Madde - Ge mig 10 minusgrader och snö? :)
Emma - Jatack, så kan vi åka pulka och ha snöbollskrig :)
Madde - Ja =)
Wohow, vi är nog vintermänniskor, faktiskt.

Det får GÄRNA vara varmt, men man ska kunna andas (:



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Parina

Sikken bränna, nu får ju jag nästan börja pressa (;

2009-07-03 @ 00:18:56
URL: http://parina.blogg.se/
Postat av: Parina

Emma Bruhn

2009-07-03 @ 16:38:18
URL: http://parina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0