Fuckin' with me!?

Jag har reagerat på denna värmen. Jag har haft huvudvärk sen söndags och när jag tog tempen i  onsdags hade jag 39 graders feber. Mår bättre nu iaf, men det är inte lika kvavt heller. När jag var och handlade med mina päron (VAR TVUNGEN ATT HANDLA OUTFIT TILL NÄSTA HELG, MYZIIIIIIIII ;) ) så mådde jag ganska dåligt så jag gick och la mig i bilen och somnade där, wohow inte alls varmt liksom!
Menmen, klagomur - avstängd.
Idag vet jag ikke vad jag ska göra, det får tiden utvisa!
Mor&fars sista lediga vecka, nästa vecka alltså. Sen ska jag med jobba.
På fredag är det FEST! efterlängtad FEEEEST! Så jäkla najs alltså!
Och jag tror att Parina kommer hem snart!!!!! Thank you!
Jag tyckte nyss att jag hörde en snarkning från nedanvåningen, hmmmm, fan vad mobbat det är pappa.
Jag har beslutsångest som heter duga, ska jag ha hel lugg eller sne lugg !? MÅSTE klippa min innan skolan börjar, om vi säger som såhär så är det ganska tjockt så det är svårt att använda plattången och DÅ är det skandal!
(fan, klagomur på)
Jag märker att detta är ett jävligt meningslöst inlägg, men jag har ingenting att göra. Och jag är FETT trött, jag somnade kanske halv 2, sen vaknade jag av att jag hade damp i sömnen, mina ben killade och då blir jag vansinnig så fick ja gå upp å gå en runda, sen så vaknade jag typ 8 av att frida ställt klockan, så jag ska nog vara en tanta som sussar ettemiddag idag. Jag sedor här och skriver men sängen ser jävligt lockande ut, men då hinner jag väl bara stänga ögonen så kommer frida hem och håller liv så då kan jag lika gärna vänta tills efter lunch, gud det verkar jävlans arbetssamt!!!!!!
ÄH, orka skriva.


pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0