Fuckin' with me!?

Igår så var jag ute och övningskörde, sen gick en runda i sköven! Sen så åkte jag till polacken så körde jag och madde och polacken till ica och handlade el taco :D så jävla GOTTTTTTTT! sen snackade vi i det oändliga, frågan är om vi ikke egentligen får öronsår av allt snackande ;) haha, det är så jäkla behövligt ! Sen tog vi några omgångar twister - JAG VANN! ;D
Idag har jag övningskört skit möd, vatt ute och vandrat i sköven med mina päron på jakt efter svamp HA HA, följde med för jag ville köra (: Vi fick dock ingen svamp och vi strövade runder i fridfullhet och alldeles i våra egna världar så vi gick vilse! MEn min far har bra lokalsinne så han hittade "bettan" (pappas golf) igen (:
annars har det varit chill!
imorgon ska jag hjälpa farmor med flytten, sen så får jag se vad som händer&fötter.
Ystad nästa vecka iaf, skönt (:
pöss på det!


jag&madde när vi spelade twister igår :)


SEGER BILDEN :D madde bölar;) (inte på riktigt) hahah, vi har typ samma min :S alltså på munnarna :S haha, jaja ligger i släkten, precis som allt annat hahah.

PÖSSAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you to sweetie!<3

2009-07-21 @ 22:10:37
Postat av: my

hihi det var jag som kommenterade :D

2009-07-21 @ 22:11:05
URL: http://mmyyis.blogg.se/
Postat av: avard

hahaha, du äger på twister tydligen :D <3

2009-07-22 @ 22:27:00
URL: http://avard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0