fuckin' with me!?

Jahapp, de va minsann längesen jag skrev här! haft maxat med grejer å göra :D
I måndags var jag&madde&sanna på biltema och familia på dagen, sen kom sanna på kvällen (: I tisdags kommer jag minsann ikke ihåg vad som hände ;S i onsdags var jag och madde på äventyr i helsingborg ;D i torsdags kom sanna på kvällen. Var på stranden onsdag-fredag på dagen, sjukt skönt!
Fede fest på fredag kväll, kommer knappt ihåg ngt från bilfärden hem och bakfyllan igår sög. haha, menmen har bara mig själv att skylla:P



vi ville vara lika bra som dom andra:O


som dessa dåva!




Me&my babe!

Ikväll så var jag hos sanna, skojjigt:D åkte cadillac med rutorna nere och 50tals musik genom klippan;) HAHA!
så jävla najs. Annars idag har jag övningskört bettan & chillat :)
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0