Fuckin' with me!?

Nu är det kanske dags att uppdatera mitt liv lite!?
Jag blev glad när jag vaknade i morse, PARINA hade skickat sms!!!!!! Hon är himma, tack gode gud. Är i behov av att prata med dig ! Ring mig när du vaknat ;)

Yehepp, i söndags så packade bara jag och chillade som fän, sen i måndags så ringde klockan 7.00, MUMS haha då började vår färd mot Österlen :) Först så stannade vi på Bo Ohlsson i Tomelilla, sen åkte vi till Skåne-Tranås till Chokladfabriken, såå jääävla god choklad =) Sen så åkte vi till Kivik, musteriet&hamnen sen till Stenshuvud och sen till Ystad, och på den sträckan(streckan!?)  somnade jag ganska rejält! Skönt var det iaf !
Sen gick jag i stan ett tag, sen hämtade tobbe mig :) Så sov jag hos honom ! jäkligt najs! :)
På tisdagen skjutsade han ner mig till Ystad för då skulle vi vidare, så åkte vi till Smygehuk å massa sånt sen hem.
Sen var jag sleden och glodde på film hela kvällen.
Igår så åkte jag till Sanna, så sat vi å snacka ett tag och sjöng Abba låtar så kom hennes pappa och frågade om vi var lyckliga, sen hade vi såna tröga konversationer så när vi kom in satt hennes far och skrattade haha! sen kom kim&sara så åkte vi ivaj på raggarrunda ha ha ha, kände ju starkt att jag ikke passa in därva ;) så var vi ivaj ett bra tag sen så åkte jag&sanna hem till sanna igen och kollade tv å snackade sen åkte jag him!
Idag så väckte min mor mig 8.30 (:@) sen ar de bara att slänga i sig frukost å sen gå ut och bära väck plattor, för nu ska dom göra om vid furstukvisten (om det stavas så :S), ny trappa å ny gång å sånt. For hilvede, dom har hållt på hela sommarN med annat, jag blir knasig ;)
nu pallar ikke jag skriva mer
PÖSS!

Hej mitt hår är jävligt solblekt, fast de ser typ oranget ut på sina ställen. HAHA


Kommentarer
Postat av: avard

Orange gillar vi! ;D

2009-07-30 @ 17:19:52
URL: http://avard.blogg.se/
Postat av: emma

Ja på dom som passar i det:O de ser bara mongo ut på mig ^^

2009-07-30 @ 19:31:55
URL: http://emmachalotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0