Ursäkta mig som frågar men när rymde du från Zoo?

Du e la go  :)

Nu har jag vaknat, skönt & sova ut lite..

Igår var Denise hos mig, vi kollade på Wallander &  hon blev rädd :D haha, sen kollade vi på ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn, den serien är så bra & Wilma är så söt (: haha.

Om tre timmar kommer kära kusin, då blir det bye bye för lite av mitt & fridas hår! Det är alltid lika nervöst när man ska klippa sig, mitt hår har ju trots allt blivit ganska långt men det är ju samtidigt inte så konstigt när det växer som ogräs!

Så det är väl ungefär vad som lär hända idag, jag ska ta & plugga lite Turism sen tror jag.
Det ska bli kul och se det nya schemat haha, jag e lite nervös för att de kommer bli rätt tufft. haha.
Jag ska iaf börja läsa teorin till körskolan nu på vårterminen & det är ju positivt, annars fortsätter ju min historia.. Det arbetet som vi ska skriva nu kommer gå åt helvete =( haha, tyvärr!

HA HA, jag har haft två psyko drömmar nu på kort tid :O Det är så jag vaknar å e helt skräckslagen XD
Första var såhär:

Jag var inne i helsingborg på Synsam och skulle köpa nya brillor, så hon expediten hon försökte hitta ett par glasögon till bra pris, så sen när jag bestämt mig så gick vi ju till disken, så la hon pengar på disken och sa att hon bara skulle gå öve vägen, så jag bara 'jaja' sen kom där till bara en man ( han där som spelar doktor holtman i skärgårsdoktorn) och han sa att jag hade stjält hennes pengar, så drog han med mig sånt långt in i en byggnad, och när jag sen väl fick chansen att springa därifrån så var det som att jag sprang genom sjukhuskorridorer och för var korridor jag passerade så jagade någon mig och i sista korridoren var det en handikappad som jagade mig enda till knutpunkten så hade jag ju lagt mina pengar på synsam så jag kom ju inte hem =( skit läskig..

och den andra kommer jag inte ihåg längre :O men jag var utomlands iallafall!  ha ha.

På riktigt så måste jag till Optikern men det är lite läskigt nu i och med min dröm hahaha, men mamma får följa med(H) haha, hon år ju pröjsa för linserna & brillorna ändå (: jag har typ -5 på det ena ögat, ser fan knappt ngt utan glasögon eller linser.. Om någon står någon meter från mig ser jag typ ett beiget huvud och hårfärgen och färgen på kläderna men inte vad det är för kläder xD haha, de är ganska jobbigt.

haha, jag kom på en sak som är ganska ful, jag har en dålig ovana, jag smaskar i sömnen & vänder mig ganska ofta och när jag är förkyld brukar jag snarka, men de jag skulle berätta är att jag har en 80 elr 90 säng, jag brukar oftast ligga intryckt i väggen men ibland råkar jag rulla ut från sängen och då vaknar jag ALLTID när jag liksom är i luften halv vägs nere.. Det är så JÄVLA fult :D och ont gör det för jag brukar va böcker å allt skit undanför sängen :(

Nu ska jag snart se DH (desperate housewives) och sen göra vid mig..

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0